Veiligheid voorop

Bij On Time Security staat veiligheid voorop. Dankzij jarenlange ervaring in de beveiligingswereld weten we als geen ander dat een veilig gevoel en veiligheid noodzakelijk zijn in tal van situaties. Bij On Time Security bent u verzekerd van ervaren professionals voor uw veiligheid. We hebben ervaring met de beveiliging van kantoren, zorginstellingen, evenementen, terreinen, vliegvelden en overheidsgebouwen.

Offerte aanvragen
On Time Security | gastvrouw

Gastvrouw/ receptioniste

Naast beveiliging is ook gastvrijheid een belangrijke factor binnen elk bedrijf. Gastvrouwen/receptionisten
worden daarom steeds vaker ingezet. Onze ervaren gastvrouwen/ receptionisten zorgen voor een gastvrij en
warm welkom bij binnenkomst. Een goede eerste indruk is belangrijk en daar zorgen zij voor.
Gastvrouwen/receptionisten zijn een aparte tak van de beveiliging en focust zich dan ook vooral op de
service en gastvrijheid van een bedrijf.

De overtreffende trap van klantvriendelijk ondernemen is ‘hostmanship’. Dit omvat de ‘menselijke’ bejegening
van klanten, de empathie, de deskundigheid van de dienstverleners. Eenvoudig gesteld: klanten het gevoel
geven dat ze welkom zijn en gewaardeerd worden. Hostmanship is daarom een belangrijke tool voor het
succes van uw onderneming.

Onze gastvrouwen/receptionisten zijn in het bezit van een certificaat van deelname aan de training
“Hospitality en Hostmanship”. Ze worden o.a. ingezet in de Zorg bijvoorbeeld bejaardenhuizen en
ziekenhuizen, overheidsinstanties, Gemeentehuizen, kantoorcomplexen, beurzen, evenementen en casino`s.

Wat doet een gastvrouw?

Een gastvrouw/ receptioniste kunt u op ieder moment inzetten ter aanvulling op uw eigen personeel. Onze
gastvrouwen/ receptionisten zijn het visitekaartje van uw bedrijf, ze zijn representatief, sociaal en
servicegericht. Ze worden geselecteerd op basis van wat past binnen uw bedrijf en de eventuele opdracht.
Een gastvrouw/ receptionist(e) houdt zich echter met veel meer bezig dan alleen het beantwoorden van
telefoontjes en het ontvangen van bezoekers. Het takenpakket is tegenwoordig veel uitgebreider. Denk hierbij
bijvoorbeeld aan:
 Creëren van een positieve en onvergetelijke klantervaring
 Verwelkomen van gasten als echte gastheer/gastvrouw
 Vastleggen van gegevens van bezoekers en, indien nodig, uitgeven van bezoekerspassen
 Assisteren van bezoekers bij kantoortechnologie
 Verlenen van ondersteuning voor technische problemen
 Coördineren van vergaderingen en het klaarzetten van conferentiezalen
 Maken van reserveringen, plannen van afspraken en onderhouden van afsprakenkalenders

Gecertificeerd

Wij beschikken over alle noodzakelijke certificeringen en keurmerken waarmee wij uw veiligheid waarborgen.

24/7 bereikbaar

Wij staan 24 uur per dag, 7 dagen per week voor u klaar. We beveiligen van A tot Z, altijd On Time!

Samenwerken

Wij werken nauw samen met gemeenten, politie en boa's. Hierdoor opereren wij efficiënt en daadkrachtig.

Veelgestelde vragen

Indien u interesse heeft in deze dienst, kunt u contact met ons opnemen of direct een offerte aanvragen via onze website.

Wij vragen u vriendelijk om in geval van vragen contact met ons op te nemen. U kunt ons zowel per telefoon als e-mail contacteren.